Pandemia a fost un salt imens pentru business-urile home deco, românii au stat mai mult în case și-au transformat locuințele în birouri, motiv numai bun de a redecora. Cât de complicat este acum, la câțiva ani distanță, să mai fii relevant în piața perdelelor și draperiilor, discutăm cu Anamaria Constantinescu, owner-ul brandului Anmar Decor, unul dintre cei mai importanți jucători pe această piață din România.
La doar 25 de ani, cu perspicacitate și mult talent, ea a reușit să reinventeze un business de familie, care nu părea să mai aibă mult viitor. În prezent, în portofoliul ei se regăsesc o varietate mare de produse, iar calitatea acestora și atenția la detalii, au făcut-o să fie prima opțiune a multor persoane publice din România.
Cât de complicat este să faci acest tip de business, în România?
Nu mi se pare deloc complicat pentru că în aria noastră avem extraordinar de mulți experți, de la croitorese specialiste în croirea perdelelor și draperiilor, până la echipe experte în montarea sistemelor de prindere. Pe de altă parte, clienții au început să înțeleagă cât de importantă este calitatea somnului, cât de important este să avem materiale sustenabile, calitative la noi în casă, astfel încât mi se pare destul de ușor să am acest tip de business în România. Atât din punct de vedere al oamenilor calificați în acest domeniu, cât și din punct de vedere al clienților Anmar Decor care înțeleg cât de important este să ai perdele, draperii și sisteme de prindere de calitate în casă.
Din portofoliul dumneavoastră, care au fost cele mai cerute produse în acest an?
La nivel de produse, cu siguranță draperiile black out, cele care blochează total lumina din exterior, au fost la foarte mare căutare anul trecut și sistemele automate de prindere. Românii își doresc lucruri de calitate în casa lor și asta se vede, sunt atenți la țesături, la cum se întrețin produsele noastre, la gama de culori și pattern-uri, și au transformat perdelele și draperiile în adevărate accesorii premium.
În ce ați făcut cele mai mari investiții anul acesta?
Investim constant în a aduce pe piață cele mai noi produse din domeniu și tehnologii care să integreze în casele smart – acesta fiind și un trend extrem de prezent în ultima perioadă în casele românilor. În 2023, am investit mult în resurse umane, care să mențină standardul Anmar Decor – atât la nivel de produs, timp de execuție și calitate.